lördag 4 januari 2014

Bara ett tråkigt inlägg, haha!!

Sov länge idag, tassade upp medans de andra sov, drack kaffe och bloggade om mina Primeboots med änglavingar som jag är skitglad för att jag hittade dom på rean!!! Drog på mig Just R jeansen, linne Missoni och To-dont sweater som jag köpte för presentkortet jag vann på Hylkegården :) 
Dagen var helt blank, vad skulle jag hitta på?
Var på Trendhuset i Torestorp, köpte kuddfodral till Gabriel, doftljus och lite gröna växter. Det var första gången jag var där, men inte sista gången!! Var på Jeansson butiken och köpte tröjor till grabbarna........


(Det syns knappt men Primebootsen är på!)


 
......jag fick Gabriel till att visa sin rygg på nya tröjan, efter han provade den åkte den inte av, det betyder att han gillar den!!! (Tröjan kommer från Vingino, om någon undrar?!) 
 
Trevlig lördagkväll  C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina