söndag 20 maj 2012

Vilken härlig dag!


På Balders Hage köpte jag lite bra att ha saker, provsticka att prova om kakan är färdig. Gummipackningar till gamla flaskor och syltburkar, som jag inte hittar någon annanstans. Idag bytte jag ut de gamla torkade, till nya fina. Känns bra för snart, ska det bli saft på flaskorna. 



Vad köpte jag mer, jo ett dofljus, från Yankee Candle, fluffy towles. Har bara köpt såna där små doftjus innan, men nu slog jag på stort ;-)


Annars har jag fixat i trädgården, provat nya tvättlinan, tvätten hände så bra på den!! När det var för varmt för att rensa, la jag mig i solstolen. Vilket väder det har varit, vi har haft mellan 25-27 grader. Det verkar som sommarvärmen har kommit för att stanna ett tag!

2 kommentarer:

  1. Ja tänk...klockan är kvart över åtta och vi har 22 grader. Inte klokt...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbar väder! Bara att njuta :-)
    Jag älskar Yankee Candles doftljus. De doftar underbart både när de är släkta och tända.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina