lördag 8 juni 2013

Mysigt kolloniområde!

Dagen började grå och mulen :( Vi skutsade sönerna till kompisen och jag ville visa N mina föräldrars vänners nybyggda kollonistuga. Kolloniområdet visste jag inte fanns, det ligger inne i grönskan och inga skyltar finns. Jag älskar att gå där och titta på blommor, och mysiga små stugor!!
När vi kom hem sken solen, jag slängde ut strandmadrassen och där låg jag och hade det gott!
Tittade på prinsessbröllopet, så fin hon var Madelene!
Nu blir det grillning, vid stugan!!

1 kommentar:

  1. Ser jättefint ut ju. Grå och vit är även min stuga, vilket jag är så nöjd med, blommor gör sig väldigt fint till de färgerna. Jag har inte kollat bröllop, utan målat och målat lite till... Klem

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina