lördag 22 juni 2013

Bullbak......

Vad skönt att vakna hemma denna midsommardag, när det regnar ute. Vi brukar oftast vara i stugan. Nu är vi hemma och njuter, på måndag åker N på nästa jobb denna gången till Väderstad. När alla fortfarande låg och sov bakade jag bullar, både kanel och pizzabullar. Tänkte att vi behövde bullar till alla utflykter på semestern! 
Medans regnet höll upp hjälptes vi åt att klippa häcken, när vi kom in åt vi bär som varit inne i ugnen med riven vit chokladtäcke på och vaniljglass till det, för det var vi värda!! Nu regnar det igen :( 
Svängde ihop coleslaw receptet hittade jag här! Jättegod, gör den!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Väderstad är ju inom mina pastoratsdomäner, rekommenderar varmt Väderstad centralkrog för godaste maten, miljön och bemötandet. Sedan är kafét i Väderstad helt värt ett besök och köp hem deras underbart goda knäckebröd i fina små kartonger. Jag brukar köpa och ge bort ibland.
    Kramar
    Själv befinner jag mig i Norge nästa vecka

    SvaraRadera
  2. Wow, det var ju inte lite bullar!! Dudetten har jag i blått, letar alltid efter en vit. De är så sköna och fina. Min är födelsedagsklänning, dvs jag har den alltid på min födelsedag. Klem

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina