söndag 23 november 2014

Underbara muggar!

Hej, alla fina bloggläsare! Om 1 månad är det dan före dan, helt otroligt! Tjuvstartade förra helgen med att köpa hyacinter, satte dem i mina marockanska muggar från Rif desigen.


Dumle med gingerbred var goda, smakar inte för mycket pepparkaka utan lite lagom.

Tobbe och jag hade en mysig lördag i Borås förra helgen, jag passade på att köpa både födelsedagspresenter och julklappar till honom. Han har verkligen fått fina plagg i sin garderob. Vi var och lunchade på Viskan. Vi hade så kul jag och han ♥


På min skogspromenad hittade jag mossa och minigranar som jag pyntar med! Har en korg stående på balkongen med kottar, mossa och minigranar, som jag tar in när jag pysslar.

Mina fina Brako boots från Blingcity ♥

Fick tag på sista leopardsjalen på KappAhls i byn, glad!

Gick långpromenad tillsammans med Tobbe idag och vi såg en hel del blommor, tokigt!
 

1 kommentar:

  1. Åååhh..don 'lille son' har ju blivit stora snygga mannen! Kul se när dom växer upp blir lite äldre. Fina bilder o dina boots är ursnygga!
    Trevlig helg snart!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina