fredag 1 augusti 2014

Sköna dagar i Varberg!


Njuter av de sista dagarna av semestern nere vid kusten i Varberg! Äter gott, träffar vänner, sönerna är ute på sitt, kul med moppe i år för dem, promenader, lite shopping, altanhäng, solar, så bra det kan bli!
Chiffon dress, under den har jag ett långt linne från Hunky Dory. Det syns knappt inte men jag har mina Ldir på mig! 

Köpte för första gången på Instagram av en bloggkompis, 2 minuter tror jag Lovely knit låg ute innan jag knep den!!! När vi skulle åka ner till Varberg gick jag och väntade på plinget, chansade och gick in på uthämtningställe, killen letade på listan och snart kom han med ett rosa paket!!!! 

Morgonpromenader är det bästa som finns! 
Plockade blåbär från busken och gjorde efterrätt till oss!
Många färger på stockrosor har vi!
Äter vindruvor som är nyskördade i vårt växthus!

Cyklade fram till Träslövsläges hamn igår morse för att köpa kräftor i kräftvagnen. Klockan 10:00 öppnar de, jag var där 9:25 kom som nr 8a i kön, vid 10:00 när de öppnade var kön ringlande lång, säkert 60 meter lång kö, nöjd och glad bar det hemåt med påsen kräftor på pakethållaren!!

Fasen så gott det var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina