tisdag 19 juli 2011

Söta korta mamelucker!




Åkte in till stan och strosade omkring. På Lindex hittade jag dessa korta mameluckerna, i en ljus aprikos färg. De är stora så jag gick ner 2 storlekar, tog storlek M på dem! De ser korta ut, men de stack fint ut neranför min röda, Silk dress ltd etdtion. Kommer att bli bra när det är varmt om jag vill ha lite kortare mamelucker. Det var rea, som hittat 50 spänn för dem!!


Har äntligen suttit solstolen som jag tycker är så härligt. Tycker inte solen tar så mycket längre :(
Plockade lite smultron som barnen ska få smaska i sig!
Imorgon ska vi åka hem. Ska njuta av solen innan vi åker = sola lite till. På hemvägen tar vi omvägen om Kungsbacka. Tänkte kolla läget där!!! 

8 kommentarer:

  1. Redan slut på er vistelse där..vad tråkigt! Fast antar ni snart åker tillbaka, sommaren är ju lång tänker jag.
    Smultron är gott!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Annelie, vi drar till Öland på lördag!! Hoppas bara vädret blir bra! Jag vill ha SOL!!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Oj då, vad roligt för er! Maken börjar sin semester nästa vecka, så det återstår ju att se hur det blir med solen.. Norrut brukar det vara säkrast men man vet ju aldrig. Önskar jag varit piggare så hade vi kunnat träffas! Tyvärr är inte läget det mest positiva just. Hoppas av hela mitt hjärta ni får en fin o skön vistelse på ön!
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Vilka söta mamelucker!! Kram Linsan

    SvaraRadera
  5. De där har jag med, men haffade dem på rean i julas! Men det blev premiär först nu.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ett lite försenat GRATTIS till år 1 på din mysiga blogg!
    Kram
    s*tina

    SvaraRadera
  7. Hallon jaaa
    Mamelucker nja...

    Det var ett tag sedan jag var här och ser att jag missat nästan hela er underbara Varbergsvistelse.
    Även vi ska dit, förstås - dock dröjer det ett tag.
    Ser också att koftan är välanv¨änd - jättekul.
    Den passar dessutom betydligt bättre på dig än vad den någonsin gjorde på mig.

    SvaraRadera
  8. Såna mamelucker har jag också =)
    Kändes riktigt kul att ha storlek S

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina