söndag 3 juli 2011

Bilderna från Falkenberg!








God morgon!!
Det är bättre täckning här på morgonen så jag försöker mig på med att lägga ut bilder från igår, när vi var på Vallarna och tittade på smygpremiären, som vi hade fått gratis biljetter till. Vi åt pizza i stan innan,  när vi satt där började åskan att gå. Det var raska steg till bilen efteråt för att hämta kassen med regnkläder och parra.Vi hade tur, det droppade ett lätt sommarregn på oss i ca 10 min innan föreställningen började. Sen var det lika varmt och skönt igen ;-)
Jag har lagt in färdiga inlägg både ikväll och imorgonkväll. Då jag inte vet hur uppkopplingen är här. 

4 kommentarer:

  1. Vad mysigt det låter. Vad fin du är idag. Jättefin combo med det vita och rosa

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder!!!? Och bra att du påminde mig att den sjalen ju faktiskt går att använda en sval sommarkväll med. dozck inte just nu för fy så varmt och kosigt det är här just nu. lir ju svettig bara av att sitta still!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad vacker du är! Undrar så vad det var du slog till på!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina