fredag 29 juli 2011

Regn, regn, regn, hela dagen lång


Vi hade bestämt att vi skulle åka till Kalmar igår, men vi hade inte beställt dagsregn :(  Istället för färjan som vi tänkt, blev det bilen över bron. Det första jag gjorde var att gå in på H&M och köpte ett paraply med fjärilar på. På fötterna hade jag Gore Tex då jag inte har några stövlar jag trivs i. Är sugen på ett par Hunter, men hittar ingenstans hunter med extra vidd i skaftet, att prova. Har provat ett par vanliga Hunter de slurpade fast sig om benet så jag trodde att de skulle sitta där för alltid.   


Hittade efter letande till Daily Express och de hade rätt mycket Odd Molly,men bara lite på rea. Inget kul för mig att prova, men ändå provade jag Wonder dress, det hängde nämligen flera i typ dark pink, min färg. Jag kunde stänga klänningen sen var dit inte så mycket mer plats kvar i den. Jag vet att halterneck inte funkar på mig, Så tyvärr fick den hänga kvar, så fin!! Men inte på mig.



Vi kikade lite på Kalmar slott, men vi ville snabbt gå till bilen. Jag säger bara regn regn regn!! Sen blev det köpcentrum!!

Det verkar bli mera regn idag och nu längtar jag hem till mitt hus!!!

5 kommentarer:

  1. samma väder vi har här nere och det är så trist!

    men idag blir det lite roligheter trots regnet

    Hoppas attd te blir bättre för er nu!

    SvaraRadera
  2. =) Var där också igår =) Skottet och Kalmar =)

    SvaraRadera
  3. Usch, vi hade också regn igår och det är ännu värre idag. Blä vad trist det är. Kanske får bli Kalmar idag men det är ju en bit att åka från Böda..

    Hittade i a f till Lavendel igår men inte mycket Mollysar att hänga i julgranen ju...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Jag har ett par hunter med vida skaft, kanonbra och kan regleras med ett spänne. Jag kan inte heller ha de med normala skaft..Köpte på Office.co.uk, kika där :)

    SvaraRadera
  5. Ni har varit så ambitiösa och gjort så mycket trots vädret! Men du har så rätt, till slut vill man bara hem ;-)
    Kram Helena

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina