lördag 17 maj 2014

Shopping i Borås!

Vi åt en sen frukost med ägg, bacon och kaffe innan vi åkte in till Borås. Mig släppte de av inne i stan, gick där några timmar innan jag blev hämtad. Killarna skulle till Biltema och andra butiker som jag inte gillar :) Det blev mest lite småshopping, leopardlinne, shorts med mönster, 2 halsband, mascara och ett 3-pack deo från Clean med doften warm cotton, har aldrig testat deras deo, men parfymen har jag o gillar!!
Jag minns inte när jag var i Borås senast, men det var säkert ett halvår sen, så det var kul att återse stan!
"Lite smått och gott" (Halsband och deo ligger på shortsen!)

 


Dagens All out blouse och under den, Rethinker tank, brallorna köpte jag i veckan, tunna o luftiga, med resår i midja och längst ner.

Köttet ligger i marinad, Gabbe skalar potatis, det blir altanhäng idag igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina