tisdag 1 januari 2013

Nyårsafton 2012!


 
Tjohoo vilken helt underbar nyårsafton vi hade igår hemma hos goda gamla vänner! Vi var sex familjer och det var två familjer vi inte kände sen tidigare, jättekul att träffa lite nytt folk och barnen går i samma skola. Det var lite knytis, det bjöds på massa god mat, tror bestämt att värdfamiljen får äta kyckling flera dagar efter festen. "Ungdomarna" eller 11-12-13-14åringarna hade superkul ihop och det bestämdes träffar och spelningar på nintendo.
Vill inte lägga ut bilder från kvällen men denna kan ni få se!
 
Imorse blev jag väckt vid 9-tiden, jag hade knappast sovit färdigt, men jag lullade upp för jag hade massvis att göra. Imorgon ska vi fira min pappa som fyller 75 år hemma hos oss, så jag har städat, fixat och lagat mat, mest hela dagen!

3 kommentarer:

  1. Hej! Vad trevligt ni verkar ha haft!! Fin klänning också. Kram

    SvaraRadera
  2. Supersnygg nyårsoutfit!
    Gott nytt år och kram!

    SvaraRadera
  3. Likadan var jag som du, visst är den vacker :)

    GOTT NYTT ÅR och kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina