tisdag 3 maj 2011

Sjusovare


I morse sov jag i godan ro. Jag traskade upp för trappan och Tobias frågade -Är du hemma?? Då inser jag att klockan är 6:45 och att jag har försovit mig!!! Drar några drag med borsten och tar lite deo. Sen hoppar i ett par trekvartjeans som jag hade igår och sliter fram Makeout blouse och drar på mig den. In i bilen, brum brum, klockan 7:00 är jag på jobbet. En pappa väntade med sin son, de trodde bara jag var inne i andra huset. De hade tid från 7:00. Så jag kom i tid, fast jag skulle egentligen börjat klockan 6:30. Städerskan hade låst upp tänt lampor och det är färdigstädat. Det gick ju bra, trots allt!! Men vilken pers!


Jag tror jag har varit 3 gånger på och provat sandaler på Visko och dom har massor med skor, en hel lång vägg med bara sandaler. Igår kom jag hem med dessa! Bruna som jag ville ha kanske inte så snygga men passar på min fot. Igårkväll såg att det fattades färg på klacken och när jag skrapar märker jag att färgen lossar jättelätt. Så idag åkte jag tillbaka med dom. Provar sandaler på nytt. Jag får nog inse att mina breda fötter inte passar i sandaler. Jag hittade ett par som var bra förutom att lilltån stack ut, ofta är sandalerna för smala och foten sticker ut på sidan. Jag får köra ballerina och Calou för det funkar för mig med Kalle Anka fötter =)

2 kommentarer:

  1. Tips från ankfotstanten två ;-) Ellos har ett par shabbiga i "slitet" dundermjukt skinn. MJUS är märket. Dom är kalas ! Å sitter snyggare på foten än vad bilden visar.( trist produktbild)
    Visserligen finns dom bara i svart & beige, men kolla :-) Kostar strax över tusingen, men man brukar ju få 50 % då & då :-)

    SvaraRadera
  2. Hej! Tips på en bra sida med rekommendationer om onlinebutiker där du kan köpa breda skor; http://www.sizes-for-you.com.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina