onsdag 25 maj 2011

Kan inte kommentera :(


Vad sur jag är, men jag kan inte kommentera varken med mitt google-konto eller anonymt, såg att Linda har likadant som jag. Så om ni tycker jag är ovanligt tyst så vet ni vad det beror på!!!

Jag tycker fröjätmigej är en sån fin blomma. när jag skulle köpa den förra året var den redan slut i butiken. Men då kom Tobias hem cyklande och berättade att han hittat blomman i diket, på¨vägen hem från skolan. Vad gör jag då? Jo vi  tar bilen, hoppar er i diket och flänger upp ett gäng,Tobias håller koll så  ingen så oss ;-) Sådär lite halvpinsamt. Jag planterad dem och i år har de spridit sig i hela landet, det gillar jag!! 

○○○♥♥○○○

4 kommentarer:

  1. Förgätmigej är verkligen sååå vackra. Inte ofta man ser sådär mycket :-)

    Trist att blogger ska vara så instabilt och skumt att vissa har problem och andra inte. Kan ju bero på webläsare också...Jag brukar få problem ibland när jag ska kommentera mina egna inlägg men det brukar räcka att trycka på skicka knappen flera gånger...

    Ha en bra dag
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Kan inte jag heller =(
    Helen

    SvaraRadera
  3. Det verkar vara problem! :( jag har inte kommenterat på länge och kände det var dags nu. :D Jag är ju trots allt inne och läser din blogg varje dag, skäms på mig. :D

    hoppas du har det bra!

    Kram
    Erika
    http://erikaeveryday.blogg.se/

    SvaraRadera
  4. Jag kan inte heller kommentera på vissa bloggar med mitt google konto =(
    Hur fixar man det här?

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina