söndag 15 maj 2011

Röda träskor!


Det blidde inga sandaler det blidde ett par röda träskor!
 Det var så att kylskåpet gapade tomt och efter handlingen svängde jag om Visko. Provade nyinkommna sandaler och luftiga ballerinor, när jag hittade dessa träskorna. Dom är både snygga och sköna på. Foten sticker bara ut lite, där på sidan, men de känns bra. Runaway dress är inte dagens, ville bar prova den med träskorna, burr det blåser och det börjar droppa från himlen igen. (Träskorna kommer från Moheda.)


Tobias skulle bara fota träskor och lite på klänning, men rätt var det var fotar han hela mig.


Köpte finfina disktrasor, dom kommer ifrån Skona.
(4-pack, rosa, svarta limegröna och turkosa fjärilar.)


Till eftermiddagsfikat gjorde jag jordgubbspaj. Jag upptäckte att vi inte hade så jag kunde göra vaniljsås. Jag hittade på något, jag blandade crème frache, med lite vaniljsocker och florsocker och det blev supergott. Det ska jag göra fler gånger faktiskt.

Kramar

10 kommentarer:

  1. Fina träskor! Vad fin du är i den outfiten. Super snyggt tillsammans. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fina dom var. Är dom hårda som träskor eller är det gummi?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hilde, det är väl något gummi. Det är svikt i dom. Jag har inte tagit av mig dom sen jag kom hem med dom, så sköna!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hmmm jag vet inte riktigt hur jag hittade hit, men vilken rolig blogg :D

    Jag formligen ÄLSKAR din spetsbakgrund.... Vart har du hittat den?

    SvaraRadera
  5. Gillar också röda tofflor! Passar till väldigt mycket faktiskt! KRAM

    SvaraRadera
  6. Kul med färgglada tofflor! Och disktrasorna var söta, de ska jag leta efter.
    Tack för igår!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilka fina disktrasor! Får köpa till gubben, jag har ju disktrasefobi;) Träskor och klänning blev jättefina ihop:) Kram

    SvaraRadera
  8. FridaK, välkommen till mig ;-)
    Om du skrollar längst ner på min blogg, står det free background, klicka där, så kommer du dit.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Det andas verkligen SOMMAR om dig med klänningen å tofflorna= Superfint...Kanske midsommar outfit:)
    stor kram rara:)

    SvaraRadera
  10. Just de tofflorna med sviktande sula är underbara. Supersnyggt med klänningen till tofflorna - riktig sommar outfit! HÄRLIGT!!!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina