torsdag 28 oktober 2010

Tut-tut!!!


Bloggar på lunchrasten :-) Tänkte visa vad jag tog ur högen, ett linne, Rib jersey tank grey och en rosa goding, 9 th Sweater. Sjalen har min mamma gjort, jag skojar inte men den är ca 35 år gammal.  Jag och mamma hade lika sjalar på ett bröllop, jag var väl 5 år tror jag. Detta är mammas sjal, min sjal har jag tappat bort och då fick jag denna istället, för mamma använde inte den. Sen är det jobbar jackan som är på, softshell, vind och vattentät. Som ni ser har vi haft besök på förskolan, mycket uppskattat av barnen ;-)

Kraaam♥♥

2 kommentarer:

  1. Fin sjal! Roligt när det är ett riktigt hantverk från din mamma!
    Kul med besök på förskolan.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kul att kunna använda nåt man fått för så länge sen. Undrar om inte jag ickså har en sjal sen jag var liten och min mamma hade en likadan? Undrar om det var på modet då?

    Fin blogg och tack för besöket hos mig.

    Kram britt

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina