fredag 8 oktober 2010

♥ En klännings dag ♥




Gud så trött jag ser ut!! Bilderna knäppte Tobias innan jag stack till jobbet 6.15 i morse. Alltså jag har varit sjukt trött hela veckan, hm efterdyningar från Odd Molly-träffen tro!? Jag ska försöka ta det lugnt i helgen. ;-)

Äntligen fredag!!!! Jag slutar till-och-med tidigt idag. Ville vara lite "fredagsfin" idag. En mamma på förskolan där jag jobbar, frågade om jag alltid har Odd Molly, jaha, denna veckan har jag varit hela tre dagar utan mollysar på raken. Skulle väl frågat om hon alltid har H&M. När vi var ute mellan 9-11 tog jag av mig klänningen och körde regnbrallor och en vanlig tröja och regnjacka, så praktiskt ;-) Allt för att få ha klänning på jobbet!!!

Dagens outfit:
Check me andress
Tenfold knit jacket
Coolwool legwarmer
Scarf scarf
boots
svarta tajts
  
Trevlig helg, allihopa!!

♥♥♥
Christina

6 kommentarer:

  1. Vilka härliga färger! Jag hade blivit glad att träffa dig i de sköna färgerna och fina kläderna på morgonen :)

    Kram från V

    SvaraRadera
  2. Haha... jag har tänkt precis samma sak när folk har frågat mig om jag alltid har Odd Molly, man vill ju fråga just om de alltid har HM. Jag har lyckats hålla mig men det skulle vara kul att fråga det någon gång för att höra vad man får för svar...
    Den där rosa check me andress finns på min önskelista. Överlycklig när jag såg den på Freeport i lördags, fel storlek dock :o( så jakten går vidare.
    Det var kul att träffa dig igen i helgen!!!
    Hoppas du får en lugn helg! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Mums vilken härlig färg klick. Jag tycker sådana kommentarer är så onödiga men de tänker nog inte så långt. Brukar folk gå runt och fråga precis som ni säger har du alltid H&M eller Lindex? Tror inte det va?
    Ha en mysig och lugnt fredag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härlig fredags outfit! Du är verkligen fin i dessa vackra färger!
    Dumma kommentarer är inget att bry sig om..fast jag förstår det skulle vara frestande med liknande motfråga!
    Ha en skön fredagskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Lovely! Du är SÅ fin! Hämtade ut ett paket med likadan klänning idag, och benvärmarna slog jag också till på när vi var på Freeport.
    Love

    SvaraRadera
  6. Men åh vad fin du är!!! Underbara färger!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina