tisdag 7 juni 2011

Här hänger hon...


.....min drömklänning, i finaste royal. Som jag har väntat på att denna i storlek 3 ska dyka upp på Tradera. När den äntligen dök upp, så var det en Mollysyster som sålde den och jag är ju en hejare på att ninja så den blev min till slut! Jag provade den på Freeport, men fick hänga tillbaka den, hua det var jobbigt men den var för dyr då :(


Har provat den med Spoiler underskirt i royal och det funka super. När jag sitter och tänker kommer Full bloomer upp i mitt huvud, kan bli bra! Tänk på Cancun scarf om axlarna eller en vit virkad sjal! Jag säger bara äntligen är hon min!!



Vid vår altan blommar en buske med rosa blommor. När jag sitter i köket ser jag den från fönstret! Har inte en aning om vad en heter, men rosa och fin är den! Man kan skymta altangolvet som vi (läs Niklas) har lagt på terasslasyr, vilken fräsch känsla det är att gå på det.


I ♥ Full emb smock dress, royal

6 kommentarer:

  1. Jaaa, den är sååå fin. Lite av en drömklänning för mig också. Håller ögonen på Tradera ibland för att se om det dyker upp nån i min strlk :-)

    Du kommer bli jättefin i den. Speciellt Royal tror jag blir super :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Å grattis till klänningen. Det är så himla underbart när man fångar något man letat efter ett tag. Nu ser jag fram emot bilder med klänningen på dig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi grattis! Härlig känsla när man äntligen lyckas :) Er altan ser jättefin ut - skulle gärna sitta där med en kopp kaffe!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den är superfin! Jag har en och tillhör en av mina favoriter. :) Grattis till ett lyckat köp.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nu är båda våra altaner också skimmergrå. Maken tog den lilla för ett par veckor sen och jag körde den stora i helgen. Så snyggt och som du säger så skönt att gå på! Glad att jag hann få klart den innan regnet kom också!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Godmorgon,
    Grattis till din drömklänning!! Det är den finaste av dom alla!(enligt mig..) Passar till mycket o du har redan huvudet fullt av kombinationer ser jag.
    Vad fint altanen blev!! Skönt när sådant äntligen blir gjort..
    Ha en bra dag!!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina