tisdag 14 juni 2011

Det rullar på....


Idag har vi haft planeringsdag på jobbet och då passade på att ta på mig en vit klänning. Den enda som kunde spilla på mig, var jag själv. På direkten efter jobbet åkte jag på grillfest. Vi hade jätteroligt  och mycket skratt hördes från grillplatsen!!
När jag kom hem svängde jag ihop focaccia, med hjälp av påsen, från kungsörnen. Uppe på hällde jag en ask med fetaost/oliver i olivolja och kryddor. Hittade lite salvia i landet som jag klippte över och lite flingsalt. I morgon ska vi åka på utflykt med barn och föräldrar på jobbet, mina grabbar ska oxå med. Då måste man ju ha med sig lite god matsäck ;-) Köpte färdiga kycklingfilér till oss, det blir bra och gott!

En mörk kvällsbild på brödet fick jag till.
(Gabriels del är längst bort, med bara olivolja och flingsalt.)



Hjälp, jag behöver ha mer timmar på dygnet!!

1 kommentar:

  1. Hahaha - gillar din intsällning till dagens klädval :)
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina