torsdag 5 augusti 2010

Det jag shoppade igår var...

en Mrs rogers beach dress, i rouge!! Jag har hela tiden tyckt att den ljusa färgen har varit den finaste. Provade den ljusa 3an på Harrys, de hade inte tagit in 4an. Fasen boobisarna fick inte plats och jag försvann i färgen. Jag såg rouge på någon annan och tyckte den var så jättefin. När jag fick på mig rouge, var saken klar den skulle jag ha. På Oueens i Höllviken finns det flera i rouge och den ljusa kvar igår. Halva priset för er som är intresserade. Så var det där med dissningen, alltså jag tycker jättemycket om klänningen men så var det någon som skrev om händerna och då ville jag inte ha den längre. Nu struntar jag i händerna.


Vi har varit vid Ale stenar!

Ute vid kanten kom kalla vindar från havet. Har en #144 Bacic v-neck cardigan i rose på mig. Åsa, nu tittade jag i fusk pappren, har väldigt svårt att komma ihåg vad mina kläder heter.


Var och solade och badade vid Sandhammaren. Jag badade INTE det är ju rena rama isvaken.

♥Kramar♥

9 kommentarer:

  1. Hej
    Den är mycket fin på dej och du klär bra i den röda färgen.

    Får nog räkna in mig i skaran som dissat den pg av händerna, men då bor jag ju i skogen och har aldrig sett del irl./K

    SvaraRadera
  2. Den är så fin i rouge! Dissade också hela serien för händerna, men har nu både en beach coat och en beach hood;) Det är så fint vid Sandhammaren, men jäkligt kallt i vattnet. Kram!

    SvaraRadera
  3. jag håller med, den är skitsnygg på dig! Och jag håller även med om att det är alldeles för kallt för att bada på österlen (-;

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Den är jätte fin på dig.

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Kanonfin på dig! Den i rouge är verkligen fin på dig. :)
    Ja, där är det svinkallt att bada liksom i Ystad och Simrishamn.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kanonfin på alla sätt & vis, men jag är ingen ägarinna av denna pga ja, just händerna...
    Bada här nere idag ? Njä.... solen har iof strålat lite, men jag kan tänka mej att vattnet är jättekallt...
    Kram !

    SvaraRadera
  7. SNYGG!!
    Sitter just nu i min sån också...har den i chalk,den är kanoners och så skön! Dock är min med bebis spy på just nu, haha!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Hej hej, jag tillhör dem som inte dissade den pga händerna, måste erkänna att jag inte ens såg att det var händer på den :)
    Däremot hade den för min kropp urusel passform, såg inte klok ut i den, till min stora besvikelse...

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina