söndag 3 augusti 2014

Sista dagen på semestern!

Vaknade i natt av att blixt och dunder och att det var alldeles för varmt trots balkongdörren var öppen, öppnar altandörren i sovrummet och lyssnar på åskan innan jag somnar om!
Tobias äldste sonen var sugen att hitta på något så vi åkte till Kungsbacka. Mycket hann vi prata om jag och den unge mannen! Vanligt svart basic Hunky dory linne (som jag inte kan leva utan, har de linnet i massor av färger) hittade jag på Freeport. Provade en snygg blus på Tara, då föll min blick på något fint, sista paret 70% rea!!! (Kommer ett inlägg om dessa senare, har inte plockat Primebootsen ur lådan).
Vi tog Hällingsjö med Lilla Smultronstället på hemvägen, provade 2 Mollysar men det var inte de som lockade mig, det var Ldir!! Fotade alla modeller det var 50% rabatt på dom! Som ni ser köpte jag de svarta!!! De skickar om någon vill köpa, det är bara att ringa! Skriver detta för det kanske är fler som vill fynda!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina