torsdag 3 juli 2014

Min dagens!

Idag har jag haft en riktig städdag i regnet! Jäklar så rent, jag har plockat, dammat, dammsugit och moppat! Hade en liten paus då jag var hos frissan och klippte och färgade håret, YES vad skönt allt känns!!
Dagen Please från Blingcity, spetströja Cream från Shop a round the corner (den fick jag flänga av mig när jag städade, blev för varmt så det räckte med linnet jag hade under :) OM Jackan som jag swappade med Therese ♥
Det var så mörkt så jag är tänt massa ljus, mys!!! Men nu kommer solen :)
Har bakat en kladdkaka som vi åt när Gabriel kommer hem från fotbollsträningen!


 
♥♥ Idag för 3 år sen dog min mormor, hade hon levt skulle hon blivit 95år just idag, tänker på henne!♥♥
 
 
Du har väl inte missat REAn hos Yellow Ferry!!! Virkad HULDA kostar bara 600:-  Skynda att fynda!! Här är länken till Yellow Ferrys webbshop med massa godbitar!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina