fredag 19 juli 2013

Sjöbod, smultron, stockrosor och Multi frill shorts!

Visar bilder som är snart 2 veckor gamla, tagna i Strömstad! Såhär charmigt var det nere vid havet nära där vår stuga låg! 




 
Mina fina stockrosor!!


 
Nu är vi hemma några dagar, med shorts och bikini-överdel har jag rensat aronia-häcken, fin solbränna på ryggen har jag fått, aningen mer rodnad på ena sidan :) Att jag har ont i ryggen glömmer vi bort, för fint blev det!!
Är jätteglad för mina stockrosor, som blommar med röda och mörk röda blommor. Känns lite extra kul för det är första gången jag har stockrosor, det är mamma som har sått dem. Lite osis för hennes som hon planterade vid stugan blommar inte, de är sådda samtidigt! Undra om de självsår sig?
Mussli och turkisk yoghurt toppat med solvarma smultorn, det var mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina