fredag 5 oktober 2012

Ullig fining på Freeport och problems!

 
Jag har fått problem. Har ingen app som jag kan blogga med längre. Den jag hade slutade att fungera, inlägget om Missoni gick inte att lägga ut. Problemet är att jag inte kan logga in för lösenordet godkänns inte, jag skriver samma som jag har när jag ska in på bloggen via datorn, här funkar det, men inte med appen. Har bytt app men problemet kvarstår. Har en app som funkar, men med den kan man inte vända bilderna rätt, liggande bilder är ingen hit.
 
Missoni inlägget kommer (mobilbilderna finns i laptopen), men hinner inte skriva om det ikväll.
 
Gissa vart jag styrde min kosa efter jobbet idag, Freeport! Just nu har de fina priser på samples från hösten 2009 "The smart heart".  Jag har bilder därifrån men det kommer en annan dag.
Underbara ullkappan på bilden tror jag bara fanns i st 1, priset har jag totalt glömt bort. Jag klappade på den och tyckte den var SÅ fin!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina