fredag 11 maj 2012

Mys dag!

Har en lugn och mysig dag här hemma. Jag vaknade och var pigg alldeles för tidigt. Tobias hade tandläkartid vid 7-tiden så det var därför jag sov dåligt tror jag. När jag kom hen efter skjutsat ett gäng grabbar till skolan, drog jag täcket över mig och sov 2 timmar. Sen må ni tro att jag var nyvaken en kopp kaffe gjorde susen. Nu var jag pigg och orkade med lite butiksspan med reashopping till herrarna i familjen,  inget till mig den här gången.

Vilka fina kvistar med Rosenvitten jag knipsade av. Väntar på att de orangea blommor ska slå ut.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Your Tadaa blouse looks beautiful.
    I'm also considering to buy it.
    Have a nice weekend.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina