söndag 2 oktober 2011

Raberber och hallonpaj och bilskrället startar inte :(


Jag svängde ihop lite paj innan Niklas skulle ta firmabilen och åka till Sala/Morgongåva, där han kommer att jobba under veckorna i oktober. De hade fått reda på att bilen var svårstartad, men nu var skrället så svårstartad att den inte ens gick att starta. 15.55 ringer jobbarkompisen och hör om det finns någon ledig buss att hyra. Niklas kastar sig i vår bil, men jag hejdar honom, jag måste ju med för att få hem vår bil.15:59 kliver vi in i sista sekunder och hämtar bussen, de skulle precis stänga. Sen får (Tobias och Niklas) packa om, himmel vilket stort elskåp och skulle med upp och massa el grejer. 1 timma och en kvart försenade rullade de iväg mot Sala stadshotell. Nu ses vi inte förrän på fredag.


 

 


Nu råder lugnet här, skönt efter allt som hänt.
Lite senare ska jag fixa med ett inlägg från gårdagen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina