onsdag 14 september 2011

Blenda och jag!


Hade lite småärenden så det gäller att passa på när man slutar tidigt. Det viktigaste var att fixa klipptid, så nu har jag en tid nästa vecka, skönt. Ville se om Harrys hade fått in något mera och det hade dom, fast det var inte mycket, 2 futtiga plagg. Lovely knit multi cardigan i mid grey mel hängde där och Blenda i almost black fanns oxå. Nyfiken som jag var fick Blenda hänga med in i provrummet. Enda kruxet var att armarna var lååååånga, annars gillade jag allt med den. Jag har hållit mig ifrån svart länge, så jag har lite sug på svart!!!! Jag provade klänningen i storlekarna 2, 3 och 4a och det skilde nästan ingenting på armlängden. 

3 kommentarer:

  1. Men vad tråkigt med armarna är så långa, då går den bort för mig. Du är snygg i den svarta!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Svart är min nya "drog" - tack söta för att du mätte åt mig!

    STOR BAMSEKRAM!

    SvaraRadera
  3. Den ser jättefin ut! Synd att den är för lång på ärmarna bara. Undrar hur den blir på mig då...

    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina