tisdag 9 augusti 2011

Biarritz summer blouse med Cupcake tankett och en butik med mycket fint!!


Detta är min dagens idag,nu är det blusar som gäller. Tog på mig min Wilma mankiller när jag åkte till jobbet.



På rasten gick jag till Fritsla Tyglager, länk till butiken hittar du här. Det finns SÅ mycket fint, det som poppar upp i mitt huvud är Calou, Sheherd, böcker om inredning-loppis-mat, inredning, Greengate, Bruka, tyger, möbler från Art Wood, Grand design och mycket mycket mer. Lena som har butiken skriver i bloggen Aratorp. Butiken är väl värd ett besök när man är i mina krokar. Titta och njut, för det gjorde jag!











5 kommentarer:

  1. Oj vilken fin fin butik. Massor att titta på. Tack för tipset!
    Sitter här i min Wilma också.

    kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin butik och så fint arrangerat! Kram L

    SvaraRadera
  3. Mysig butik! Älskar att gå i sådana butiker och pilla på allt...
    Ja, nu är det koftväder här med... Skulle vilja ha sommarvärme lite längre!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Det är verkligen min absoluta favvo-butik!!

    Kram ANna

    SvaraRadera
  5. Wow vilken härlig butik, helt i min stil! Bra att känna till om man har vägarna förbi! Ha det gott!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina