söndag 16 mars 2014

Soligt men kallt!

Idag har vi stått och tittat när Gabriel spelade fotboll i Lerkil. Det var riktig kallt, hade faktiskt på mig Broken coat, men det var kallt ändå. Ingen toa hade de heller, kaffe rinner rakt igenom :) Örby vann5-2 blev det! Åkte till Freeport, Gabriel behövde nya fotbollskor, så det införskaffades! Jag shoppsade nya promenadskor och Gabriel fick nya skor! När jag gick förbi Odd Mollybutiken såg jag några vinkade flickor, tittade snabbt in och sa bara HEJ!! (Jag var ju där igår:)

Det var kallt, men ville fota några bilder med nya Lovely Knit, som jag köpte på Hylkegården!
Vita tröjan som sticker ut är min gamla Cupcake longtop!


Igår sa N när jag skulle åka iväg, köp något du vill ha i födelsedagspresent, denna fina blev det, Porch singoalla i bright orange!

3 kommentarer:

  1. Härlig födelsedag! Lovely knit är i en underbar rosa färg. Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Så snygg du är i rosa LK,n.. Även grattis till den där tävlingen du vann, mycket roligt!! Vi har nyss kommit hem från STHLM. Blir alltid så pressat schema när vi är där men en sväng in till Åhléns hann vi. Tog mig inte tid att prova men vet nu hur flera av kläderna ser ut åtminstone. Alltid något..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina