torsdag 19 december 2013

Julklapp från Odd Molly :)

Jag skulle göra en snabb kik på fb och då ser jag att Titti gjort ett inlägg i en Odd Mollygrupp jag är med i på fb!! "Grattis Christina M Karlsson - du vann luckan i OMs kalender!!!" Var superglad och skuttade runt till mina kollegor och berättade. Ni undrar väl vad jag vann? Det gör jag också :) Jag tror att det var svarta mockahanskar men är osäker! Uppdaterar så fort jag får svar från OM!!
 
Ni kanske undrar var man hittar Odd Mollys Julkalender? Gå in hos Odd Molly på fb, skrålla dig ner till kalendern, eller gå in via denna länken!! Öppna luckan, stäng den och skriv en kommentar om varför du vill vinna. såhär skrev jag; Hoppas ett paket från Odd Molly jag ser, när jag i min låda hittar och ler :) :)

JIPPI!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina