onsdag 11 april 2012

Snygga partyväskan!

I postlådan låg plånboken från Thymer for Ginger som jag vann av Hilde på påskafton. Så himla snygg!!! Den gillar jag massor, TACK Hilde! Den kommer att bli min partyväska, perfekt att stoppa i kort, pengar och mobilen, när man ska ut och ha kul!


I torsdags när vi var på Freeport köpte jag inte bara Mollysar. Efter OMbutiken så var vi inne i butiken med bra grejer till håret. Där hittade jag något bra till håret. Lustigt att Odd me och jag hade med oss samma sak från den butiken ;-) Moroccanoil, intensiv curl cream. Jag med mitt långa hår behöver ha i rätt mycket för det ska locka sig bra.


Published with Blogger-droid v2.0.4

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du gillar väskan:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men grattis till din vinst!!!

    SvaraRadera
  3. Jättefin väska du vann! Grattis!
    Ska bli roliggt att höra vad du gillar Morrocan oil.

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina