lördag 14 april 2012

Mitt köp igår!





Jag behövde uppdatera Tobias garderob så det blev 2 flugor i en smäll, både Freeport och Kungsmässan. Sundance cardigan får ersärta Mesh short cardigan i chalk som jag sålde i höstas.

På H&M hittade jag 5 tröjor till Tobias och 1 till Gabriel. När jag kollat kvittot hemma har jag betalat 2 saker som jag inte köpte, solglasögon och cosmetics för 120:- ihop. Ska ringa butiken nu när de öppnar. Kan det vara tjejen före mig som köpte sakerna? Får jag tillbaka mina pengar? Vad tröttsamt!!! Jag kan ju inte bevisa att jag inte köpte sakerna.
Uppdaterat:Jag har pratat med trevliga tjejer på  H&M och de skickar tillbaka mina pengarna!

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Grattis till ditt köp å fina bilder :)
    å missa nu inte,,,,,,,

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina